StartNowinki i informacjeMuzykaMuniek Staszczyk z nową płytą i autobiografią

Muniek Staszczyk z nową płytą i autobiografią [Teledysk]

Muniek Staszczyk po zawieszeniu działalności T.Love wraca z solową płytą. Nowe wydawnictwo będzie nosiło tytuł Syn miasta i ukaże się już 18 października.

Na chwilę obecną poznaliśmy okładkę płyty. Znamy też już jeden utwór z nadchodzącej płyty – Pola – który cieszy się dużą popularnością. Utwór tez zdobył już 1. miejsce na liście przebojów radiowej Trójki i blisko 9 mln odtworzeń na Youtube.

Niestety muzyk nie jest w dobrej formie. Niedawno przeżył wylew i jest obecnie rehabilitowany. Jak jednak zapewnia w specjalnym wpisie, powoli wraca do zdrowia i w przyszłym roku planuje wyruszyć w trasę koncertową. Z oczywistych względów zaplanowany na listopad tego roku koncert w warszawskiej Stodole musiał zostać odwołany (bilety można oczywiście zwrócić).

REKLAMA

To jednak nie koniec wieści z obozu byłego wokalisty T.Love, bowiem również na październik tego roku zaplanowane jest wydanie autobiografii muzyka.

Autor publikacji

Piotr Słyszyński
Piotr Słyszyńskihttps://www.popkultura.info.pl
Mam absolutnego fioła na punkcie muzyki. Ten dział w naszym serwisie jest też mi od jakiegoś czasu powierzony. Staram się trzymać rękę na pulsie, żeby dodawać co ciekawsze niusy z polskiego i zagranicznego muzycznego podwórka, a także pisać recenzje płyt, które wywarły na mnie największe wrażenie. W zalewie tandety, staram się zwrócić uwagę na to, co wartościowe, ale też mogące zainteresować jak największą liczbę odbiorców.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Autor publikacji

Piotr Słyszyński
Piotr Słyszyńskihttps://www.popkultura.info.pl
Mam absolutnego fioła na punkcie muzyki. Ten dział w naszym serwisie jest też mi od jakiegoś czasu powierzony. Staram się trzymać rękę na pulsie, żeby dodawać co ciekawsze niusy z polskiego i zagranicznego muzycznego podwórka, a także pisać recenzje płyt, które wywarły na mnie największe wrażenie. W zalewie tandety, staram się zwrócić uwagę na to, co wartościowe, ale też mogące zainteresować jak największą liczbę odbiorców.